Friday, March 30, 2012

Entri khas...BFF Blogger

Salam Jumaat...
Entri ini khas untuk 2 orang kawan blogger yang aku kenal melalui alam maya ni...
Memang terharu rasa....malahan rasa bertuah dapat kenal diorang..
Terus rasa macam nak jumpa semua kawan2 yang aku kenal melalui blog ni kalau boleh...

Yang 1st sekali pada Shila...sebab jemput aku pegi BESDAY party umah dia...aku rasa dia mesti tergezut dan x sangka aku betul2 datang....pastu siap bagi banyak gila gambar lawa2 kat aku...maklumla....hubby dia keje kat lhmediatv kot kalu x silap..sapa xtau, g google...sebab aku pun x berapa tau....tau ala2 je...hikhok..

Ni aku yang ajak bergamba...tapi hubby dia yang arrangekan 'photographer'
Bagus kan aku....hehe
Yang kedua, Tq pada NiniD di atas kesudian ko buatkan 'KEPEK BAYAM' tuk aku....baru je sampai ha...ko bagi memang la banyak...satu balang..tapi aku dapat 3 keping je...time sampai tu Bos2 aku kebulur semua...x pasal2 tinggal serbuk..xdan aku nak bawak balik umah...mmg betul2 hy tuk rasa je nampaknya....hehe



Tu la....sapa suh pos bab2 makanan dalam FB tu....kan x pasal2 kene anto kat aku..memang siyes sedap...dan dengan itu, aku nak order lagi 4 balang...betul ni!...saje je aku xnak sms ko....bgtau dalam blog je....sesambil tu, promote skali...sila PM me the price ye...hehehe....

Akhir kata...silalah sesapa kalau sudi menjemput saya datang ke rumah ataupun menghantar kuih muih kepek dan sebagainya kepada saya...."KECIK TAPAK TANGAN, MULUT SAYA TADAHKAN..."huahuahua....
caucincaussss.......

10 comments:

fatema said...

bertambah erat silaturrahim..kebaikan alam maya..i loike!

fatema said...

bertambah erat silaturrahim..kebaikan alam maya..i loike!

Makbed said...

tak acik ni., aku tak dapat2 lagi kepek bayam makcik tu.

Nini D.. said...

giler ah!!...siap buh dlm blog...alah...xpe..kita rasa sesama..nk kata sedap sgt tu idakla tp lain dari yg lain..dah nama pun kerepek bayam.. :)

btol ke ko nak 4 bekas nih?..sms!!!!

Unknown said...

imie fatiema: sila2 kita pulak berjumpa...

makbed: sila jeles lebih2...hehe

Aty Fared said...

haaa..jemput ar datang umah ai biler ai dah beranak nanti..ai pon suker kalau dapat bersua muke ngan kawan2 alam maya ni..nanti terus rasemacam kawan lame..:)

~SHiLA~ said...

mmg xsangke pn betul² dtg..tu yg awk smpi,tenung² byk kali dulu.haha
btw tenkiu coz sudi dtg :)

HanisLazimAndTheShaklee said...

ishh tingin nk jmpa akak ni..hihi nk gak bg sesuatu kt akak..spageti bole?
hikhik tu je mampu masak =D

Namee Roslan said...

wahhh..siap ada bff blogger lagi ! seronoknya ! :D hehe. teringin nakjumpa semua blogger yg sy selalu interact :)

Liza Razak said...

jeles di situ..jom kite buat gathering..boleh berfoto gedik beramai-ramai :)