Monday, June 13, 2011

Doakan semuanya...selamat....


Walaupun aku lama menyepikan diri.
X bermakna aku x mengikuti perkembangan dunia blog ni..
Cuma aku memang x sihat sesangat...
X larat nak mengUPDATE...
Sorry kawan2..

Anyway...
Disebabkan MAKBED dah buat pengumuman tadi..
Aku sebagai rakan blogger yang sentiasa nyibuk ambil tau hal dia
Ada sikit risau la..
Sesapa yang mengikuti perkembangan dia tau yang dia 
memang menunggu hari je nak bersalin...

Kebetulan plak aku ble plak termimpi dia malam tadi..
Sampai bangun pun ble terpinga2 pikir nape aku 
Ble termimpikan si Makbed ni nak bersalin plak...
Maybe kebetulan memang dah sampai masanya kot
Tetiba tengok arini dia buat pengumuman yang air ketuban dia dah kurang
Skang dah kene tahan kat wad...

Moga semuanya OK2 je...
dan selamat la dia bersalin...
Kita doakan ye...

Gagah ni aku mengupdate...
Walaupun aku sendiri lemau...
Xpela..demi kawan...
Update sikit x salah...
mintak sama2 berdoa kan....

Makbed\

P/s: X lama lagi berakhirlah penantian Makbed....
Kita tengok lak aku cemana ek...huhu...

3 comments:

PinKy MoMMa said...

go mak bed..insyaAllah..
smga smuanya slamat ;)
aminnn...

PinKy MoMMa said...

mommy..kamu pun jaga diri ya yang..
pas angin malas dh ilang..hapdet tau ;)

Shiety Myra Chubbyra ;P said...

smoga selamat bersalin .. :)