Saturday, March 26, 2011

Sorry En Dadi...I terpaksa curang....

Sebelum ni aku x pernah sibuk2 nak usha orang lain...
Apatah lagi sibuk nak kerling sapa2..
Hatta se'ensem mana sekalipun...
Hati aku ni still kuat sehinggalah sekarang...

Dulu aku sangka, En dadi sorang lah aje yang akan menambat hati aku 
Melalui skill gitarnya..
Itulah pun yang buat aku x jual mahal kat dia dulu..
Maklumlah...aku memang pantang sket bila nampak orang berbakat ngan gitar ni

Tapi,
Kini hati aku berjaya digugat
Dengan x disangka2 pulak tu..
Dah jadi ketagih plak...

Hari2 mesti mau usha..
Sampai serba salah aku dibuatnya....
Kadang2 sampai pening bila pikirkan
Sapa yang harus aku pilih..


Antara En Dadi dan juga dia....

ARGHHHH...

Akhirnya aku tak mampu lagi 
Menipu diri sendiri...
Dia lebih hebat...
Lebih mengiurkan..

Sorry En dadi....
I memang mengaku..
I terpaksa curang ngan u..
Walaupun I still chenta sama u...

Tapi dia memang terbaik!!

3 comments:

♥♥P.i.n.K.y MoMMa♥♥ said...

bahahahaha kecik ati en dadi kamu huhu ;p

O'gosh said...

hehe...dah gtau dah sblm pos tadi...

qaseh said...

mmg best!