Friday, March 25, 2011

Ini kisah benar...silalah kisah!

Saat sedang minum2 teh di suatu OPIS tinggi melangit...di suatu petang...

Cikaro: Eh! Tengok tu u olls...!! Ada Burung Helang la...

CikGaru: Mana2? Ha'ah la....Huiyo..x sangka kat KL ni pun ble nampak burung helang terbang eh...kat tepi tingkap lagi....hoho

Cikaro: Eh u olll!! Meh la sini tengok burung helang ni....(sambil tangan ligat melambai ke arah teman2 lelaki sepejabat yang wat DONO dari tadi)...Cepat la...!!!



Namun, lelaki2 berkenaan tetap tak berganjak..

CikGaru: Laaa....nape ngan u ollls ni ha...x sporting betul la....orang panggil2 wat 'dek' je...

Lantas dengan geram, salah seorang dari lelaki itu menjawab dengan selamba toinknya....

Loko: Alah..apa nak heran...Stakat burung terbang je pun..hari2 kitorang bole tengok....

Cikaro: Erk!! Lucah la u ni...Huh!



(Sebenarnya aku rasa la kan....si Loko tu bukan nak melucah pun....tapi kalau dah mentaliti tu slalu disogokkan ngan benda2 yang x elok...automatik je sebut benda biasa pun jadi LUARBIASA....)

Renung2kan!

8 comments:

apezs shah said...

erk ape ni haha.

O'gosh said...

haaa...tengok..tengok...

cik bunga bukan name sebenar said...

lucah2..

O'gosh said...

hoho..x baca sampai abes la tu...

apek poyo said...

btl lah tu..org laki ni..mental liti lebih
huhuhu

Mr PenyuBiru said...

naper aku tak rasa lucah pun ek. maknanya mentaliti aku bersih suci murni aa ni kan.hehe

♥♥P.i.n.K.y MoMMa♥♥ said...

bahahahaha..malu2..tutup muka ;p
dtg sini nak tuntut coklat..
kata kalau dtg mlm ni ada coklat..mana?

huhu balik dgn hati yg lara..sedey~

O'gosh said...

hoho....