Thursday, March 24, 2011

Seks..seks...seks....

Dulu kes Anwar Ibrahim muncul sume glabah..
Abis tilam bantal sume kene geledah...

Dahtu x insaf lagi..

Ada plak yang buat contoh..
Student plak ikut ber'EHEM2' kat tangga flat kerinchi
 'Baik punya' dok kat tasik hatta di jamban..

Then datang plak kes buang anak sana sini angkara SEKS bebas...
Dalam erti kata lain SEKS SUKA SAMA SUKA..
Tapi bila dapat 'sekor' mangsa yang tak tau pape tu...
Tak suka sama suka plak....

Buang..

Then timbul plak isu rakaman seks
 Wan Norazlin



Dato' Chua Soi Lek


Ariel Peterpan

plus

Dato' Seri Anwar Ibrahim ni balik semula..


Apa nak jadi ni wei..

Yang Cina, India tu lantak p la...
Yang Melayu ni apahal..
Atau kengkorang ni Melayu bukan Islam...?



Gersang sangat ke sampai kene 'tayang' kat orang...

Orang putih kalau nampak dah ala2 'merenyam' sangat
Diorang soh: "Get a room" je...
Tapi bukan soh "Get the video into the room" skali...
Perangai je pandai ikut omputih...
Huh!!

Xder cite lain ke wei...!!

9 comments:

Makbed said...

geliii....

♥♥P.i.n.K.y MoMMa♥♥ said...

huhuhu very dah hot tajuk ari nih ;)
aihh manusia zaman skrg smaking berani!

O'gosh said...

hoho...bosan dah macam xde cite len nak dikaitkan dengan melayu...

eMMe said...

Ogosh~ ade tgk ke video tu? betul ke anwar?

O'gosh said...

belum..saya x minat la tengok benda2 macam tu emme...harap2 x betul supaya maruah orang melayu x terus terusan tercemar...huhu

Lulu caldina said...

best entri ni..yuhuu..sihat?

nurul afifah said...

hot punye entry .
ta tau lha ape na jdy nan sekarang nih -.-"
macam2 ad .

Seha Hisham said...

buat malu melayu je. haiyaaaa

gigiAriEma said...

melayu zmn sekarang.. yg suka tgk melayu sendiri jatuh..
.WTH.