Wednesday, January 12, 2011

Moga murah rezeki...

Haip!!

dah berubah kan blog ni...
hehe

sebenarnya xder niat pun lagi
nak ubah design blog ni 
biarpun aku tau aku nyer blog CIKAI abess

ye la...blog orang lain ber'bling2' ngan design terbaBOM
aku lak cam nak xnak je..

tapi memandangkan cik LULU
terSANGATla rajin 
dan BAIK HATI
serta PEMURAH
*eceh2..x ngampu tau*


Dia sudah kasi 
bikin sama aku
header lawaaaaaa sangat..
maceh sangat2 cik LULU...


Aku ni pulak
dah orang bagi..
(err...bagi ke....aku main ambek je sebenarnya)
aku pun dengan senang atinya mempublishkan kat sini...

tatau la berapa lama...
tapi selagi aku x pandai buat header yang memuaskan ati aku..
(sebenarnya tunggu gamba yang terbaBOM sket...huhu)
aku letak header LULU ni dulu...

Maseh skali lagi ye...
sayang cik LULU..
*nak blanja makan-meh la sini...wink2!*

Macam tu la sesama BLOGGER
Memberi dan menerima
(walaupun hakikatnya aku blom bagi pape pun kat LULU..erk)


Peace-s

3 comments:

nur'aifaarbintirazali said...

lawa la header nie <3

eqbalzack said...

takdelah cikai abg eq tgk...smooth color...sedap mata memandang...

O'gosh said...

huhu...memang tu la tujuan supaya x nampak cikai sangat..