Monday, December 20, 2010

GIVEAWAY yang PERTAMA dari MJbannister

Aku di'TAG' kan oleh cik LULU gorges lagi
kali ni 1st GA dari MJbannister

http://mjbannister.blogspot.com

hadiah2 yang disertakan sangatlah menarik daaannnnn
BANYAK tau...

Rajin dan Kaya sungguh cik MJbannister ni la...

dah la senang gilak terms2 die...

terbuka kat sesapa je...
kalau korang nak join pun boley....

skali lagi...

Aku Mengharapkan kemenangan
*sajer besar2kan supaya dia nampak betapa siyes nyer aku*

sebenarnya die macam x soh pon tag sesapa....
tapi aku sajer nak kawan2 JOIN skali...

JOM!!

arash libra
hanis azla
lady sharpshooter
liza jalil
nik fatin nabila mustaffa

yang mana ada biru2 tu sume yang der blog...yang x biru itu adalah yang sudi membaca penulisan aku yang x seberapa ni....

marilah sama2 kita menTERJAH blog cik MJbannister tersebut....

haiyarkh....




5 comments:

hamzah ian said...

jom jom terjah

fatin nabila said...

nama sy pon ader.. hahahaha

O'gosh said...

haha..mari beramai2..

E.d.Y said...

good luck k..:)

Lulu caldina said...

jom join GA..

http://lulu-pages.blogspot.com/2010/12/blog-teman-udah-setahun-ga.html