Thursday, November 11, 2010

Whoaaaa!!

Hey ho....!

Ku tuka lagi design blog ku ni...huuu


Last time(lama dah) ku ade la gatal2 p post kat notes yang ku COPY-PASTE from ne ntah kat FB aku....maklumla...ngah boring2 masa tu...saje la ingat nak menghappy2kan diri...lalalala....then suddenly 2 hari lepas dan juga semalam, penuh inbox aku ngan FB alert berduyun2 masuk orang add aku..
FB alert dalam email....
Aktiviti FB aku setelah itu...hehehe

pelik....

aku pun usha la nape kan...rupa2nya, diorang berkenan ngan post ni....huhu


hahaa....mekasih la kat http://beautifulnara.com....kalu nak baca sampai abes...ble gak...g sini ye..time aku buat entri ni pun still banyak lagi orang ngah add....best2....kalu aku ngah wat bisnes MLM ni konpem dah berduyun2 duit masyuk ni....seronoknya.....kan best kalu tetiba dalam Blog ni bertubi2 macam tu....bukan dapat per pun....but still, macam satu kepuasan bercerita daripada cakap sorang2 kan....haha ;-D

k lah...kena update FB lak....sian lak ramai kawan2 baru menunggu kan...hehe...

add...jangan x add ye.....

PEACE-s

No comments: