Tuesday, November 9, 2010

Fancy Label

Ku ni memang sangat2 suka bershopping....well, sapa pompuan yang x suka kan.....online..offline....sume aku suka...yang membataskan cuma budgetnya.....ahhh..kadang2 aku langgar je....huuu ngah aku surf2 tadi terjumpa lak satu site ni...mmg subjek + predikatnya  lain daripada yang lain dan amat2 kreatif la...

Tapi, ni bukan site tuk bershopping...(erm, pe yang aku type tadi sampai ble sampai ke sini haaa..) tapi site yang menampilkan kekreatifan manusia sehari2....cuba korang tengak pic2 kat bawah ni....kalu korang....akan terbazir tak duit macam aku semata2 rasa benda2 ni lain daripada yang lain...huuuu

FANCY PACKAGE YANG MENGIURKAN (kat aku) CUM KREATIF.....


1. Vagina Can (er...aku xkan nak bli ni....siap ada...cis!!)




2. Caffeinated Energy Drink (kira2..kalu tongkat ali or kacip fety macam ni nak?)




3. Kitchen Sponge (hehe....x tergamak lak aku nak cuci pinggan guna span ni)




4. Nike Stadium Shoe Box (ni aku tau en Dadi suka...bagi kotak pun cukup la...)




Advertising Agency: Publicis, Singapore

5. Six Feet Under DVD Box (tak minat pun rasa nak wat collection)




6. Fruit Juice Packaging (aku nak ni weh...please carikan ye...)




Designed by Naoto Fukasawa

7. Milk Carton (awsome!!)




Designed by Julien De Repentigny & Gabriel Lefebvre

8. Anti-Theft Lunch Bags (elok kalau aku jumpa ni time aku skolah dulu....ehem)







9. Spooning The Yogurt (ah...ni biasa)







Designed by Cho Hye-seung

10. Tea Hangers (awww...so damn cute!!)







Designed by Soon Mo Kang

11. Expiry Date Milk Cartons (elok ada kat umah ngan opis aku ni..)




Designed by: Ko Yang

12. Flower Pills (xper...saya sanggup kalau kena makan 6 kali sehari pun...eheh!! ;-D)




Designed by Moon Sun-Hee

13. Coconut Water (aku nak propose kat STEVEN's corner...)




14. Royal Tea Bags (gambar mak...ada you?)







Company: Donkey Products

15. Juice Queen Condoms (ehem...18 SX ye rakyat malaysia)




16. Fresh Label (giant, tesco, carefour, pasar malam, pasar tani...take note please)







This food label changes its color by reacting to ammonia given off by food when it is becoming spoiled.
Concept by To-Genkyo

18. Anti-Smoking Pack 

(mana jual eh...aku nak blikan tuk en Dadi - hari2 pun aku ble tolong blikan if mmg packaging die mcm ni..huuu)




Designed by R.J. Reynolds

19. Nouvelle Peau Cream (menarek tertarek...)




20. CD Bakery (cemana nak simpan lak kat rak CD ni)







Designed by York/Sheridan

21. Spark Laundry Detergent (awww..so cumels!!....nak 1 jer...satu...please!!nak balik tayang kat orang kampung)




22. Colorful and White Laundry Detergent (nak..nak...saya nak sangat2!!)







23. Help Remedies (bestnyer....)




Designed by ChappsMalina, Little Fury & Help Remedies

24. (No) More Sex (huhu...)




Designed by Robert Daniel Nagy & Mads Jakob Poulsen.

25. Rellana Wool (ark...geli la plak...)




Advertising Agency: Ogilvy & Mather, Germany

No comments: