Thursday, November 11, 2010

Rumah

Tengah2 aku dok usha umah....punya la banyak umah sampai naik pening....den, sekian kalinya otak aku rasa macam nak usha rumah2 yang amazing sket (walaupun ku tahu ku xkan mampu tuk membelinya..huhu) then aku jumpa nih..tak sangka aku....kagum sebab termatla terer orang2 yang cipta ni....cemana la rupa otak deme yek...huu..k..k..meh aku tunjukkan umah2 yang amazing ni ye...


 Amazing Houses from Around the World

Kene la mintak en Dadi blikan tasik dulu....

Amacam...ada brani....?

Ku memang ngah mencari2 kondo/townhouse idaman....tapi..

Kalu la de umah kos rendah camni kat Malaysia....
x layak la masuk Bersamamu...yuyuyu

Men pondok2 jom...!

Rumah berHANTUkah??

X larat nak panjat tangga you!

Rumah Cat meow ada x....?

Dasat x....?! 
melangkaui kemampuan akal pikiran sekaligus poket ku nih...hoho...

PEACE-s

No comments: