Thursday, August 11, 2011

Ragam KUIH...


Kuih paling gangster= Lompat Tikam

Kuih paling sexy= Puteri Mandi

Kuih paling keji= Taik Itik

Kuih bajet cute= Cek mek molek

Kuih untuk awet muda= Seri Muka

...Kuih paling alim= Kuih Ketayap

Kuih penyakit lelaki kronik= Batang Buruk

Kuih suka pukul= Kuih Lompang

Kuih dalam zoo= Badak Berendam

Kuih yang dicipta oleh Sam Polis Trafik= Sampreeeeettt

kuih yg bangun sendiri= Kuih bangkit

kuih org x mandi= BAU-LU

kuih paling tenteram= Kuih makmur

kuih paling lembap= Kuih siput......


Haa..pe lagi...


P/s: Bukan aku yang reka ni...hehe

Kredit kat kawan aku...



9 comments:

Farzlyna Mustafar said...

ada2 jek la ko ni..

PinKy MoMMa said...

hakhakhak lawak okeh..adehhh
kuih yg penyakit kronik tu tak menahan hahahaha sabar je la ;p

O'gosh said...

haha...pening nak pilih kuih raya taun ni..sesaje la nengok FB..ada kawan lagi boring rupanya..g pos pasal kuih raya ni...untung ada ramai kawan yang sengal..

mary ann ;) said...

Hahahhaha...sumpah lawak...tak bley bla betul ah...hehe

Sizzling Suzai said...

HAHAHAHHA...terbaek!! y laki kronik tu kesian betol lah =D haha

aTy _faRed~ said...

muwahahaha... tergelak besar ai bace..!! banyak lagi kot.. cube carik..;p

NeenaAnuar said...

hehehe.. sesuai! :D

~SHiLA~ said...

kene mkn kuih seri muke byk² la pasni.haha

✿....rossa alina....✿ said...

hahahahaha..macam2 name kuih raya ek..