Wednesday, April 20, 2011

Tenung sampai LEBAM...

Ngah sibuk menggodeh2 file kerja
Terjumpa lak folder gambo sesat aku 
Yang ditag kawan2 sekolah lama dulu...
Kat FB..

So nak wat contest senang....
Sapa dapat aku bagi 'hadiah' kat dia....
Plus promotekan blog dia tuk hari tu..

Senang je contest ni...
Malas nak buat susah2...

Caranya teka mana satu gambo aku..
dalam ketiga2 gambo mestilah betul ye...
Kalau salah satu je atau salah dua x kira...
Tinggalkan tekaan dan url korang kat komen bawah entri ni sahaja k...
Xmo kat shoutbox ataupun pada entri lain...
Aku bagi sampai this week je...
Iaitu sampai hari ahad...
Isnin kul 12.00 tgh hari aku umumkan pemenang.
Chewah...!

Contest senang, jadi cara pun senang...
X payah la susah2 nak buat entri..
Takut x terkejar aku nak p blog hangpa..
Kalau nak buat jugak..buatla..
Jangan lupa bagi aku tengok....

Kalau rasa xde idea mana satu aku..
P la tenung sampai lebam header aku ngan 
Beberapa keping gamba aku yang tertempek kat blog ni...
Ingat!!! Rajin dan usaha eskalator kejayaan..

Tapi terbuka pada follower je eh...
Yang x folo tu, folo la kalau sudi...
Sapa2 yang kenal aku time sekolah tu kira x menang eh..
X aci la...kira korang sayang aku jek...hehe
Saja xde keje bagi korang2 teka betapa 'x comelnya' aku dulu...
uhuhuhu....sedey...


Ni masa Form 2


Ni masa Form 2 gak...
Ni masa Form 4 kot....isk...
Ok...
Senang je kan...
Selamat menenung sampai lebam...


7 comments:

Unknown said...

adoii juling

PinKy MoMMa said...

alahai o'gosh oiii ni bukan lebam dah ni..
terjojol nak cari x pandai.. hehehe

Unknown said...

hehe.sat..sat...nanti bagi klue...

saya yang berdiri 2 dari kanan tuk gambo no 3 tu....ok? tggl 2 jawapan je lagi....huhu

man yusoef said...

adeh....old skool betul gmbr...zaman muda mudi btol ni..hehe

PinKy MoMMa said...

gbr pertama: atas skali berdiri hujung belah kanan

gbr kedua: yg buat peace sbelah kanan gak

entam je la labuuu ;)

Unknown said...

huhu....

Sizzling Suzai said...

salam..hi kak ogosh..sorry jrg melawat >.< heheheh ni mesti kes tringat zaman muda mudi kn..hadoiii sy y 23thn ni pon dh rndu zmn sek dlu dh! XD