Monday, March 21, 2011

I refuse to be let miserable...

Kadang2 kita rasa kita betul...
Kadang2 pulak kita tak tau kita buat salah...
Tapi aku x rasa aku patut diperlakukan macam ni...
Sebab aku betul2 taktau apa masalah...
Atau apa aku buat salah...
Jadi aku xde masalah kalau kau, kau dan KAU
Xmau jelaskan apa masalah..
Maybe ni silap aku sendiri
Atau balasan...
Jadi aku xkan mengalah..
Sebab aku rasa aku x bersalah..
Tuhan tu Maha Adil..

Bila korang pulak kena nanti...
Jangan susah2 mintak ampun..
Sebab aku dah maafkan..
dan teruskan hidup aku...

Sama bahagia macam korang2...
Malah lebih lagi...
Sebab aku rasa ku xkan rugi apa2
Sampai bila2....


5 comments:

apezs shah said...

salam

lor kenapa ni.
jgn sedih2.

O'gosh said...

x sedih.....tapi TIDAK MAHU disedihkan oleh orang2 tu...

Dda Ly said...

uii chill yee...takmo sedih² lg okk..:)

meh ke rumah..
~mentor 5~
keep in touch ye..♥♥♥

mamasuri said...

relak2...jangan sedih2..
happykan diri..rugi je sedih2 tu..

Mr PenyuBiru said...

betul tu.. tak semestinya apa yg kita anggap betul, betul di mata org lain.