Tuesday, March 29, 2011

Bhai....u know who u are.....

Waktu sekolah dulu kalau aku rasa 
Aku not bad la...
*mode masuk bakul angkat sendiri

Maksudnya xla teruk sangat 
Sampai nak di ejek oleh bebudak lain...
Tapi, sapalah kita nak tentukan...

Kalau dah memang jenis nakal
Dan 'terjal'...
Makanya sapa2 pun hatta seCUN mana sekalipun 
xkan selamat...

Bila kene kat kita makanya 
Bad mood la di kala tersebut 
Dan silap2 boleh berlakunya pergaduhan
Dan seterusnya bermasam2 muka...

Bear in mind...
Bila adanya sifat ejekan dari kengkawan ni
Biasanya akan diKETUAI
oleh seseorang..
Bukanlah bebudak tu pandai2 sendiri
or berani2 sendiri tetiba mengejek..

Mesti ada seseorang yang extra berani yang mulakan semua tu
Ya!!! yang itulah kita harus tawan...
Supaya mudah kita melawan..

Heh!! ajar bukan2 plak aku ni kat bebudak skolah..
Bukan....bukan...
Aku nak crita pengalaman...
Itulah yang aku kene..

Bukan benda asing pun...
Tapi memang sakit ati la jugak dibuatnya..
Nak2 kalau nama tu memang jauh menyimpang..


Sebab dulu aku tembam dan agak tembun
Maka bila dilihat dari sisi kiri ataupun kanan
Akan terserlah sifat2 maya yang diorang cipta tu
Nak tau apa.....?????


**


**


**


**


**


**


**


**


**


**


**


**


**


**


IKAN


Sebenarnya aku taktau ikan apa yang diorang maksudkan...
Too general...
Tapi sebab aku yang pilih sendiri ikan ni..
Makanya mestilah yang agak2 comel jugak kan...

Tapi harus ke?
Sampai bebudak nerd pun berani dan tergamak panggil aku
Macam tu tanpa segan silu...
Ada bf pun kejam gak masa tu...
Sabo je la...

So aku tekad..
Mesti la bijak kan...
Aku be-friend ngan KETUA yang memulakan onar tu...



Ni dia....
Kira selamat gak la aku buat sementara waktu...
Walaupun terpaksa kengkadang tu jadi balaci dia....

Tapi tu lah...
Kita jangan suka nak ejek orang...
Bukan apa....
Kita takkan tau bila tuhan nak balas.....
Kan..kan...kan....




Sapakah nak kene ejek sekarang.....?!!
Bukan aku lagi...
Lalalala....

7 comments:

Anonymous said...

hahahahaha..Allah bayar cash..thanks my fren,sbb still ingat kat aku,walaupun dgn cara yg tersendiri..

hentakbelipat said...

haha...tp xsilap aku waktu sekolah paling kuat ejek main bapak2..mmg jahanam punye perangai

Unknown said...

huhu..bapak nama glamer...jadi xde orang nak ejek...tu la diorang pusing kot lain la plak...

Makbed said...

wah, entri makan dalam ni..!

Unknown said...

huu teringat jugak time skola dulu kene ejek 'burung'...taktaula pe sebab...suke muncung kot...

hehe salam kenal =)

PinKy MoMMa said...

ahahahaha nakal la kamu ni yang ;p
mcm kata mak bed..mkn dlm dik non huhu

adie said...

biasanya yg suka mengejek ni budak² nakal. kalau kita tak layan dia & buat tak paham,lama² senyap aa.