Tuesday, February 22, 2011

Layan keSENGALan...

Kekeringan idea....

Jadi apa yang cuba disampaikan?

Selalu bila aku ada masalah macam ni 
Aku GOOGLE je
Maka akan tercetuslah idea...

Tapi hari ini tidak sama sekali...
Betul2 JEM!!

Maybe kerana kesibukan kerja...
dan
Serabut otak STUDY x abis2...

Makanya aku mengaku kalah pada hari ini...

SOB...SOB...

Namun..

Mereka2 di bawah ini adalah sangat brilliant!!

Kagum

Kerana kenakalan...
dan 
Kecekalan..tahan gelak mereka

Aku pernah ada cita2 macam ni...
(bagus x...)

Tapi xde cukup bakat
+
Aku yang akan jadi pengantoi



Aku x pernah kene sampai macam ni...
cuma pernah kene yang minor2 je
eg: budak lelaki boh minyak angin sebotol besar kat kerusi
-so, bila duduk...x lama kemudian paham2 je la ye...

Pernah juga yang kejam sket bila bukak2 beg ada ular mati...
Sebab lemas dalam beg tu lama sangat tgg aku bukak...
Nasib ulau ijau kecik tu je...

Sadis...
Walaupun begitu...
bila teringat saat2 tu
ble gelak sorang2...



Korang macam mana...
Pernah kene x..
Selalu bebudak lelaki memang terer bab2 macam ni...
Aku salute la...
sebab mereka2 sangat bijak menggunakan 'akal'
atau maybe hati lelaki 'kering' sket dari perempuan...
walaupun banyak berlaku perempuan hati kering tinggalkan lelaki...

Tapi
Terpikir x...
Nape eh..

Bila kene kat orang kita GELAK kaw kaw..
but bila kene kat diri sendiri ble marah..
sampai kadang2 nangis mengongoi pun ye....

4 comments:

SPEK HITAM said...

nasib prank aku tak pernah kena agi, hahaha kalu tak melalak aku. hewhewhew

O'gosh said...

x penah kene? huh! x best ar x kene...

Lyaa Suriany said...

boleh skt jantung mcm ni akk
haha
gelak gile2 tgk

O'gosh said...

tahu xpe...memang sengal sangat...