Monday, February 21, 2011

Awak...kenapa?

Awak...kenapa?
Kita x penah kata kita lawa...
Tapi x pasal2 awak kata kita perasan..

Awak...kenapa?
Kita x benci awak pun..
Nape awak benci kita sangat..

Awak...kenapa?
Kita xde pun kutuk2 awak..
Tapi awak x habis2 kutuk kita kenapa ye...

Awak...kenapa?
Kita x pernah peduli apa awak buat
Tapi nape awak hasut semua orang benci kita..

Awak...kenapa?
Kita tau awak cantik..
Kita nak pakai apa, awak janganla ejek...

Awak...kenapa?
Apa masalah awak sebenarnya...
Awak dengki kat kita ke....?

9 comments:

eMMe said...

awak kenapa? okey tak ni? moga ceria la hendaknya...

apezs shah said...

Awak Kenapa?
Jangan sedih yea..
Jangan pedulikan sangat..
Semoga awak ceria kembali..

MiZ Rayy said...

npe nie...? mcm sedih jee...

nelly said...

banyak nya kenapa . . . .
sabar saja .

Fiq Vertigo said...

lantak pi depa lah...

Elixindora said...

hehe,..kalo saya, saya suh awk balas blk,..haha,..jaat tak?

O'gosh said...

sedey sket...

Mr PenyuBiru said...

Awak...kenapa?
bila petang perut saya lapar.. :D

chaied said...

jangan dilayan~