Monday, January 10, 2011

Termalunya saya.....

Tajuk je ber'saya2' k...
n3 tetap 'aku'
sebab selesa
*dan x nampak lebih tua*

x sangka lak
Blogger otai cam en BEN datang 
ke blog aku ni ha....
terharu...

Tengok yang follower ke-96 tu  sapa



BEN ASHAARI


Mekasih En Ben sebab sudi membaca 
blog bukan buatan tangan yang koman ni..
seyes terharu...

terharu sebab bukan En Ben je..tapi pada sume2 
sebab sudi mengGILA bersama2...
hahaha....

TEGKIU SO MUCH!!!

p/s: 
Bertambah la semangat nak berBLOGing cam ni...
*poyo*

17 comments:

Aizuddin Hanis said...

saya baca blog awak juger..

Lyaa Suriany said...

lya pun baca
hehe

O'gosh said...

hehe..TQ semua....

CahayaCintaIlahi said...

wah sOnok die ekh..
tahniah :)

O'gosh said...

uish..maunya x...

Isteri Yang Comel said...

wah beshnyer... ben dah sepopular artis dah...

apezs shah said...

dah follow sini..;)

bestny en ben follow u.

O'gosh said...

Insyallah nanti ada la rezeki awak...

Sumandak Kinabalu said...

Tahniah :)
Bukan senang nak dapat follower terkenal nie...

O'gosh said...

tu la...tanggungjawab makin berat la....xleh tulis merapu lagi..hoho

Lulu caldina said...

ogosh..tahniah...
lebih semangat...ngee

biskut said...

minat kat en ben ek...hihi.ok lar tuh..ade tuah.

Sharinginfoz said...

ben memang rajin orangnya

Mr PenyuBiru said...

bukan senang blogger otai nak baca blog kita kan..

sicomot-comel said...

yeah..tahniah!
keep blogging ye..

anyway,,jom..
dialu-alukan utk join bloglist sy =)

Mr. Swift said...

Hyee! Singgah sini lepak-lepak jap tadi dan ohh polo anda!
Heyy btw lawa blog and happy blogging! And happy new year 2011! Sempat lagi kan? :)

Psst! : Bloggis Comel Buat Perkara Tak Patut Jangan Tiru!

O'gosh said...

hello2..tq for following