Thursday, January 6, 2011

KeBESTan...AJL..




Aku sangat GILA AJL...

Teruja sangat2 ni...
x sabar lak rasanya nak tengok saper menang..
Ahad ni...

Time tu En Dadi 
xde can langsung la nak 
tengok GAME ke hape..

Tapi apa yang aku paling suka pun 
bukan pasal saper yang menang AJL tu
but for the event itself...

Dengan iklannya



 Kesempoian pengacara2nya 


Fesyen yang meletup kat dunia


Atau fesyen yang meletup kat neraka


Persaingan yang ala2 'meragut nyawa'
*Chewah!*

Yang suka 'meRUNTUHkan' pentas pun ada juga
*siannnn..sampai ada yang tolong 'runtuhkan' masjid dia..*


Antara vokal terbaik ngan suara POWER

Award jangan la citer
Tukang tengok aje le kita ye


Apatah lagi 'Gimik'nya yang x mudah dilupa
*ketik...ketik...*
*aka bunyi lighter*



Beserta JUARA2nya

Pendek kata...
memang best gila la...
Tu belum lagi TEMA dia..

Music Mapping @ Pemataan Muzik

Sapa yang korang rasa akan jadi 
JUARA..?!



Kalu x nampak LIST ni maknanya.......ehem.


*Cuba teka aku suka lagu mana....
first yang dapat teka..aku bagi top-up RM10...
Haha*
*kidding*



6 comments:

Aizuddin Hanis said...

faizal tahir juara...

Ery Farieha said...

faizal tahir !!

Heidi Shafiq said...

adeh.. aku x update pasal lagu2 ni.. sadis tul aku ni.. =.="

O'gosh said...

haha...mesti layan lagu omputeh je la tu...

Mr. Swift said...

Hello! Singgah sini lepak-lepak jap tadi dan ohh polo anda!
Btw lawa blog and happy blogging! And happy new year! :)

Psst : Bloggis Comel Buat Perkara Tak Patut Jangan Tiru!

O'gosh said...

hello....tq singgah sini dan memolo...happy blogging sama2 yek...