Tuesday, January 4, 2011

DIORANG kata.....tapi AKU kata....

Tahniah kepada semua...
sebab berjaya menempuh setahun lagi yang penuh bermakna...

Happy Belated New Year
semua....


Tetiba kan...
Ye la...sempena berjaya menempuhi
semua rintangan tahun 2010..


Well,
Sempena tahun baru ni...
aku nak buat pengakuan sikit...

Pengakuan apa?
Berkenaan perangai aku yang
X berapa nak senonoh ni...
iaitu

Kuat memberontak...

Tapi mostly
Berani memberontak dalam hati je la..
betul weh...
kadang2 en Dadi pun tensen
*sebab kalau kat dia aku tunjuk pemberontakan tu..hehe*

Kengkadang memberontak tu
sebab benda2 yang orang kata tu
Aku rasa cam x betul..

x salah kan

maybe aku macam x sedar diri
bila berani menjawab..
tapi aku rasa aku kenal
dan still sedar diri aku..

Mana yang baik aku still terima..
Cuma yang kadang2 mengondem tu je
yang buat rasa terHINA sket..

Misalnya...

Kalau ada orang kata...

"Eh...LASER kan mulut kau!!"
tapi 
Aku kata...

"Biarla...janji bukan tuuut yang laser"
Then,
Kalau ada orang kata...

"Perlu ke kau dressing macam tu...kan dah jadi mak..."
Jadi
Aku akan kata..


"Dressing tu penentu untuk menjadi mak yang baik ke...?"
*Apakah*

IF
masih ada orang nak kata...

"Kau buat Blog....ada ke orang nak teruja...?"
Maka..
Beginilah Aku akan kata..

--

--

--

--

--

--

--

--

--

"Itu aku punya SUKAlah!!"
Jadi 
Tuan2 dan Puan2...
Jangan la disekat or tersekat dengan mentaliti
negatif murahan sesetengah manusia..

Kita dengan cara kita..
Jangan biar orang sedap2 hentam kita..
sebenarnya orang tu la
yang sebenarnya tak bahagia...

End of pemerepekkan...




8 comments:

fishlol~ said...

haha..bra laser julia perez ke tu?

O'gosh said...

itulah...nasib ada yang paham...

* MissYaniAbdullah * said...

HAHA..ARI NI BARU SAYA TGK BRA LASER..

KAT MANA EK ADA JUAL..KAKAKA

KUREKURE COMEL said...

hehehe....org yg mengata tu bukan bg duit pun ork...abaikan je..hehehe

O'gosh said...

nanti saya carikan ye...julia perez nyer custom-made la...

zazaw said...

HAHA
bra tuh tiptop
kehkehkehekeh

Wana De'Amor said...

fuh..rsa bersemangat waja bila bca entry ni..feeewiiit!!!

Anonymous said...

membaca seluruh blog, cukup bagus