Thursday, December 9, 2010

Ter'nenong2' dalam otak..Ter'cari2' dalam Hati...

Tu la...
asik ngadap benda yang sama jek...akhirnya ku dah dapat 1 sindrome...
kenapa tajuk aku macam cakap jawa......
sebabnya macam tu la lebey kurang ada terbelit dalam kapla aku...

dalam kepala...ke dalam hotak....
asik ada benda nih.....*uhuk*

Bermasalah betul....
nak wat keje pun x senang....
mesti korang ada masalah macam aku ni jugak
kadang2...

tu la......
kat rumah asik pasang 'nursery rhymes' je...
dah dalam kepala aku penuh 'floating' lagu2 tu....
nenong2 macam AMBULANS....
ughhhh..

bukan 'nenong-nenong' tapi..
macam2 lagu...

 

A,B,C,D,E,F,G,....

H,I,J,K,L,M,N,O,P....



haisyh...


Mula la dalam ati lak menyanyi2....
dah macam jangan lupa lirik dah dalam ati ni bersiaran...
sibuk dok teringat lirik2...
then set body karaoke natural tune sendiri dalam pala otak....
then aku terPAKSE nyanyi...
uhuuu

keje pun ble tetiba je...
(*che...che...tetiba..*)
ter'SETOP'


hurm...


*boss...nak balik ah.....-MIGRAIN!!




No comments: