Friday, December 10, 2010

Kalau aku se'SANTEK' mereka....

Aku sangat suka menengok 
"AMERICA'S NEXT TOP MODEL"
well, actually, memula tu tujuan tengok sebab nak tau la fashion2 updates ni....

u know....cemana rupa 'HIGH FASHION' tu kan....

Tapi pastu mula la berangan....huhu


Kalau la ku santek macham mereka2 dan keluarga mereka.....


BESTNYER...... LA

CUBA LA KORANG BAYANGKAN YE....

Mekap pun ble wat yang luar biasa....
sebab muka mmg cun kan...so, ape nak heran kalu mekap len macam sket...
tetap cun gilak!!

dah mekap cun2, so ble la plak posing seksa seksi macam nih....
xla orang meluat...
malah suke sesuke sukinyer....

well, muka dah santek....
badan kena la cun2 gak...
leh g gym lak....
kena seksi gak....kang orang x nmpk lak
keWALLOP-pan badan aku...

Posing angkat ketiak 'bacin' pun orang redho jek..
dah muka mantop kan....
pastu ble slalu g shopping baju....
dah kata santek...cun...
kene la jaga IMEJ...
woot..woot...
Then, kalu tengah2 shopping...
der plak orang nak rompak aku...
bley ah aku me'wacha' deme dengan begitu anggun dan bergaya skali....
bestnye...bestnye...
G shopping td ada lak bli swimming suit...wah2..
pe lagi...posing dalam air la plak....
adoi....indah btol la...
terkena lak bebayang mentari.....menyerlahkan keanggunan yang lebih nyata....


--


--


--


--


--






NAMUN...



--


--



--



tu sume angan2 jew...


muka x CUN, badan x HOT, kaki PENDEK,
idung PENYEK...

ada hati kau
BERANGAN macam2....




tengok.....posing pun x reti.....








PIGI DAH ko GOSH!!!



No comments: