Wednesday, December 15, 2010

Harus ker aku X KAWAN ngan die lagi...

Hari ni memang hari tuk meng'emo'kan diri....

Sebenarnya dah lama dah aku bengang...ngan sorang kawan aku ni....macam ni lagi aku nak nagku kawan lagi....siut!! apa nak buat....setiap kali dia wat perangai, aku dah marah...maki...sumpah seranah....last2, aku wat 'silent treatment' jer...still, xder perubahan....wat dak jer....tetap nak sakitkan ati aku...*sengaja kot*

Mana xnya....asik2 janji tapi pastu wat keras-kejung-x bernyawa-senyap-sunyi-gelita....tanya2 xberjawap..paling2 cakap, nanti la....

PALA HANGGUK KO!!

Mesti korang nak tau pe masalahnya kan...sampai kena wat entri kat sini...ni kira berani maut sebab kalu dibaca dek budak ni mau putus sahabat dibuatnya...Arghh..what d heck!! xmau kawan sudah...*namamu DOLLAH - x pasal2*

Yang pasti aku dah sangat berbulu dah ngan ko orang yang x patut aku referkan sebagai kawan....

Macam2 dibuatnya.....ntahla..aku ni yang lembut ati sangat kot..even dia x mintak maap atas kesalahan dia pun, aku yang akhirnya 'normal' balik ngan dia...geram la macam ni....cemana nak 'keraskan' ati ha??

*Help me..plish!!*



Kadang2 bila aku dah tension sangat, En dadi tengok pun jadi marah then terus 'rachun' aku supaya ignore die..Ignore yang bermaksud bukan x pedulikan dia...tapi xyah kawan ngan dia....harus ker...

X sampai ati lak aku...

Ni aku list kan keburukan2 dia yang wat aku bengang...ber'BULU'...

  • Kalau janji nak jumpa, x pernahnya tepat...or at least lewat 5-10 min....dah aku yang g tempat dia...aku lak nak tumbuh akar menunggu dia..

  • Asal jumpa, asik aku jer kena kuar duit blanja...x penahnya nak kuarkan duit...kalu aku paksa2 pun ble lak membebel panjang2 sebab kena bayar even cuma teh tarik segelas...Hello...Juling2 biji mata aku x puas ati neh....

  • Bila ajak aku survey baju ke hape...x penah di belinya pun...1 pun x..padahal nak patah dah kaki aku ni me'round' yang bukan se'round' ngan dia tu..padahal itulah tujuan asal, tapi hampeh...nak kata berjimat, banyak utang...x paham...x paham...

  • Sume orang x elok pada dia...ada je cacat cela...padahal x yah tengok cermin pun, dahtau ko tu bukan muka selebriti pun...pastu bila orang lain bahagia sampai nak kawen bagai, dia sibuk EMO, sedih konon sebab sume orang xmau tolong die carikan jodoh...Haisyh....salah sape sebenarnya ni...

  • Penah janji nak bagi baju  kat aku..then, x alih2 dia pakai esoknya....bila aku 'smash' katanya cam sayang lak....saba jer la...baik xyah cakap awal2..aku pun x sakit ati..

  • Ajak buat bisnes macam2..planning macam2...hamjadah x penah jadi per2 pon...planning jer gila maut...nasib aku x penah lagi tabur modal...

  • Ajak g buat pape aktiviti kan main kencang planning....tp time nak buat jer dianye ilang ntah ke mana...tanya2 x jawap...bengang aku...bleh lak MIA hape...next time jumpa, langsung x explain pape...kureng betol...sudahnya len kali g mana2 aku x ajak dah...lantak ko la terkulat2 kat situ...

Sepatutnya.....kawan adalah yang menyupport aku....aku pun support kawan2 jugak....kan..kan..kan....



Patut macam ni


Or macam ni ker...blessed with goody2 frenz..
Korang rasa patut ker aku 'EDIT' dan 'REMOVE' dia dr 'FRIEND LIST' aku....?

Peace-s

2 comments:

Lulu Caldina said...

lulu SUPPORT ogosh..
ngeeee...

(Jd lulu disayang lebihlah kan? kata kalau komen ... sayang lebeh...eheh..)

Unknown said...

memang la sayang lebeh kat LULU..huhu