Wednesday, November 3, 2010

Tragis cum sadis

"Berikanlah jawapannn....
Tunaikanlah simpulann...."

Huuuuu...ye ye jer aku.....macam tau jer lagu SPOON tu.....aku bukan minat pun sebenarnya...tp bila aku terbaca kisah  Pembunuhan Along Spoon

tetiba macam tertau lak...ngeee.. 


Korang patut baca...Kesian sebenarnya...aku pun x brapa follow....tapi dah kuar keputusan yg pembunuh dia dihadapkan ke tali gantung (after 9 years ok..), aku rasa mmg patut aku buat entri ni....mmg kuang assam tol LANS KOPERAL (en pembunuh) tu...besar sangat ke salah budak tu kat dia smpi nak bunuh2?...Hmmm

Siap bagi statement yg dia akan tunjuk gaung tempat dia campak mayat si along tu...apala nak jadi....kecik2 mak bapak soh sekolah tu adala sebabnya...supaya otak tu ble pikir mana elok, mana x eloknya...eh..aku lak lelebih emo...huuu

Cakap pasal sekolah....ni orang sekolah pun makin x pandai dah zaman skang ni....kes Pembunuhan Datuk Sosilawati Lawiya still lagi hangat di pasaran kan....ni aku tunjuk gambar orang pandai yg guna otak dia tuk benda bodoh dari www.zonartis.com.

Nama suspek utama ni ialah DATUK PATHMANABHAN A/L NALLIANNEN and die ni seorang PEGUAM..orang professional kan....skolah konfem pandai....tapi....siap ada soseh2 yang dia ni pernah men'ghaib'kan few businessman sebelum ni...btul ke x ntah tu....tengok muka innocent je kan...tapi MENTAL...huh!!


GAMBAR PEMBUNUH DATUK SOSILAWATI LAWIYA
Kita bising2 pun..sume keBODOHan ni dahpun terjadi....so, mehla kita sedekahkan AL-FATIHAH kat Allahyarham/Allahyarhamah ni k...
Al-Fatihah....


No comments: