Thursday, April 7, 2011

Susah mau cakap la...

Ada satu celite..
Bukan main2 punya lor...
Ada berkaitan dengan hidup dan mati leh...
Masih hidup...Mana wa tau bila dia mau 'tuut'

Wa mau celita ha....
Bukan makna wa tatak hormat dia punya..
Ini jam wa punya hati ada sikit bergundah gulana..

1stly wa kasi lu olang kenal aaa itu olang
Dia antala wa punya opis mate lor..
Manyak tua punya...
Tapi manyak sot la...



Apa pasat?
Hali2 kasi nyanyi kuat2..
Wa mau kelija pun tatak senang..
Itu lagu wa bole layan punya..
Tapi wa tatak bole layan dia punya suala..

Apa bikin bagi audition satu bangunan ka?..
Itu suala kalau sidap wa pun x kisah
Ini wa sendili malu la mau cakap..
Kadang wa punya telinga macam terdalah la dengar..
lagi lama wa punya usus pun boleh meluka ini macam...

Wa manyak helan la sama dia..
Ini olang di opis tatak belani mau tegur punya..
Pasal nanti dia ada nyanyi lagi kuat..
Haiya..wa pun tatau apa mau bikin lor...

Lu olang kasi nasihat sama dia bole ka?!

8 comments:

nurkaloi said...

hahahahaha.....lu kasi tutup saja mulut dye
kalu tak bleyh tutup jugak
lu kasi tutup lu punyer telinge sudah laa

heheh

MiSz eiN said...

jom joint contest:

http://miszein.blogspot.com/2011/03/contest-show-me-whos-your-bff.html

kodok said...

haha. apa pasai itu olang tua byk hepi da muehe. bagi jek nasihat. tulih surat layang lekat kat meje die.

O'gosh said...

susah mau cakap sama dia hooo....manyak angin punya olang! bos pun tatak belani...apa macam...?

aswadz said...

mesti sampai bernanah telinga ko kan...

ENCIK TIKUS said...

aiyaa wa talak paham maaa apa lu cuba sampaikan... aiyaaa

♥♥P.i.n.K.y MoMMa♥♥ said...

hohoho lu zassss dia 1 kali... ;p
ini sudah lebey ni..syiok sendiri tahap gaban ekekeke

PuPeL said...

tak leh pk sebab lidah terbelit sebab kusyuk sangat nak cakap gaya apek hehe