Monday, April 11, 2011

Meniru je kerojenye...

Kebelakangan ni makin banyak plak 
Tiru meniru melanda industri

Yelah....
Kalau dulu

Kes nenen tiruan...
atau lebih dikenali ngan nama 'payudara implan'
Yang mana kebanyakan orang yang x confident 
Ngan saiz die samada bisa mengiurkan lelaki akan
Konfom ada paling kurang hasrat nak pasang nenen tiruan ni...


Then ada plak 
Kes perempuan tiruan..
Ye la...dah ble wat nenen
of course la ble jadi pompuan sewenangnya..
Sampai ble terlepas kawen pun orang ble x prasan....



Dulu kat tempat keje lama aku..
Sebab dah terlalu banyak sangat kaum2 tiruan ni
Atau cross-dressers..
Sebab susah sangat nak bezakan asal usulnya..
Yelah..samaada asalnya lelaki ke asalnya perempuan...
So, aku ngan kawan2 dah buat satu term...
Sampai bos aku pun terikut2..

HE-she 
( asal lelaki jadi perempuan)

@

SHE-he
(asal perempuan jadi lelaki)

Bukan tujuan mengejek..
Tidak sama sekali kawan..
Cuma nak membezakan satus keperluan
Tuk load manpower kat tempat kerja..
Ye la..kalau dah tempat aku banyak sangat perempuan..
xkan nak amek HE-she lagi...
Kang nampak x balance...
Len la kalau HE-she tu nak kerja macam HE kan...
*Yang mana kita sume tau xkan punya...
lebey kurang macam tu la....
Okey...dah melalut...



Kalau barang berjenama tiruan tu sampai xle dibendung..
Sebab kita sume yang x kaya ni ada angan2 nak pakai yang mahal2
ngan harga yang kita boleh beli...
Aku xmau komen apa2..



Tapi ni...Telur..
X cukup murah lagi ke..
Sampai nak bli yang tiruan jugak...
Penat seh...

Yang jual tu satu gak nak kene semelih cam ayam..
Apsal la suka sangat nak amek kesempatan pada pengguna..
Kesian plak kita sebagai pengguna...
Jangan la terlalu taksub nak bli barang murah sampai kesihatan terabai...

Kalau x nampak cemana nak kenal telur tiruan...
Ble Google...

Kalau malas..
Cari kat sini




Nasib baik telur ayam je stakat ni...
Kalau telur lain...
Maybe bolehlah kita pengsan beramai2....
Toinks!!





10 comments:

Finaz Jaafar said...

huaaaa..telur palsu sangat menakutkan ! takut jeh trmkn telur palsu nih

aniswany said...

nike jd naik =p x menahan ..hihi
nasib baek telur ayam kan,kalo telor laen...
haha lawak je ...

♥♥P.i.n.K.y MoMMa♥♥ said...

telur apakah yg lain itu bahahahaha
o'gosh hang ni lawak tau tak?

gadis kepastian said...

eee isu telor 2..uwaaaaa

O'gosh said...

tu lah pasal....

mabk.abubakar said...

telur lain?.. telur pae plak tu yg bleh buat orng pengsan ramai?

O'gosh said...

eh..banyak...roti telo dinaso pun bley menyebabkan pengsan beramai2....

deDetz said...

waduh.parah juga kalau camni kan..
dush2 =.=

eqbalzack said...

banyak dah tak ORI skrg...menakutkan. hehe

solo molo said...

pening sebab kena pilih mana yang tulen dan mana yang pelesu...
marbahaya...


apa bakat anda ???
> http://nikaviolet88diary.blogspot.com/2011/04/segmen-kalau-aku-ada-bakat-aku-nak-jadi.html