Tuesday, April 5, 2011

Betullah kata LULU....

Selamat pagi...
Sorry..
Lama tinggalkan blog ni
Buzy menyelebrate...
2 benda yang aku celebrate...

Satu
Celebrate anniversary aku yang ke-2 
Dengan en Dadi le...
Jadi cuma g jalan2-dating2-makan2-tenet2 je le yang boleh..

Dua
Celebrate dengan news mengejut ter'ala2' 
Ngan pengetahuan yang aku akan menggelembung
Cam Makbed
  (jangan marah makbed! Hehe)

Dan juga ngan ke'terer'an LULU meneka


Yang bestnya...
Sebelum tau duduk perkara
Ble plak aku redah je jalan dari opis (dekat2 ngan KLCC) 
G pavilion sanun...
Angkat barang berat2...
G merayap sana sini secara x sedar diri
Dan x kisah je bau apa pun yang datang...
Elok je kebal...

Dan dan je tau..
Terus mintak manja ngan En Dadi
X larat itu la..
X tahan lapa la..
Xle bau En Dadi la...
Otomatik datang perangai ngada2
Ngeh...ngeh...

Biasalah..
Ni lah masanya orang akan otomaik ampunkan 
Segala kesengalan kita...
Untung wooo....

Buat masa ni,
Inilah kawan ter'rapat' aku...


Stok dalam laci dah penuh dah...
Nasib laci tiga tingkat je..
Kalau 20 tingkat, mau penuh je ngan menda ni...

Anyway...
Thanks korang2 yang concern...
Jangan lupa kumpul duit dari sekarang ye
Nanti ble bagi hadiah besau2 punya....
Lalala....


Pasni ble shopping banyak baju baru...
Yeay! Yeay!

5 comments:

Lulu Caldina said...

hah kan dah betul...woo tumpang gembira...
jaga diri dengan cara yang paling baik...
err...agak2 bila due, dear?

Lulu Caldina said...

best baca blog org ngandung ni..tgk makbed, cerita tak lain...makan...makan....
ekeke

Unknown said...

hehe..ye..saya akan update pasal makan je pasni....ujung taun ni la patutnya...

adie said...

adeh! kecur air liur plak bila tgk asam boi tu.hehe..

btw, tahniah! masa ni lah nak menggada kan.hehe

Makbed said...

Lulu,
sedap woo makan. nyum nyum... (tgh mkn cekelet..)

O'gosh,
tahniah aaaa....