Friday, December 24, 2010

Gaji oh Gaji



Gaji oh Gaji
Kenapa x masuk lagi...?
Macam mana aku nak masuk...
Beeelom cukup bulan!

Gaji oh Gaji
Kenapa kau lambat sangat
Macam mana aku x lambat..
Eeeesok kan bank tutup!

Gaji oh Gaji
Kenapa kau sikit sangat...
Macam mana aku x sikit..
Aaaasik memanjang MC...

Gaji oh Gaji
Kenapa kena potong lagi..
Macam mana x kena potong
Huutang sana sini..

Gaji oh Gaji
Kenapa x naik2..
Macam mana aku nak naik..
Company x untung banyak..

Gaji oh Gaji
Kenapa naik sikit sangat..
Macam mana nak naik banyak..
Kau bukan Manager besar..!

Gaji oh Gaji
Kenapa x cukup2..
Macam mana aku nak cukup..
Engkau tu boros sangat..!

Gaji oh Gaji
Kenapa susah nak simpan
Macam mana  nak simpan aku
Aaaasik shopping online!!

8 comments:

giha lalala said...

hahahah menarik.
lagu yg sesuai disaat hujung bulan. hahah

Mr PenyuBiru said...

kan best kalu nyanyi lagu camni,gaji terus naik.hihi


p/s : gaji banyak mana pun mmg tak akan pernah nak cukup.

O'gosh said...

haha....menghiburkan hati sebab gaji lambat masuk....

misz nana said...

wahaha.. boleh belanja neh..

O'gosh said...

HAHA...ble..ble...

syira aka sepatu hijau said...

salam

sedapnya org ada gaji :D

follow akak punya blog :D

Anonymous said...

hahahaha.....boleh pinjam lagu ni tak? sesuai bile dah tibe hujung bulan nih....

O'gosh said...

silakan..silakan..