Thursday, December 30, 2010

Bawang Puteh...

Semua orang cerita pasal bola......
Aku bukan x minat bola...
Tapi kalau aku pun turut sama citer pasal BOLA gak...
kang ada lak yang muntah sebab dah boring ngan ucapan tahniah 
yang berduyun2 tu...
terutamanya pada si Khairul Fahmi tu kan..

Muntah xpe la jugak...
takut 'Lupa Diri' je...
apapun. 
aku ucapkan TAHNIAH la jugak...huhu
*wa;aupun kameraman malam tadi agak meng'annoying'kan 
sekali asik aim awek2 indon yang cun2 
- maybe cari si Julia Perez kot2 pakai 'coli laser' betul2 ker...
 -_-*

Hari ni aku nak citer pasal 
  Bawang Puteh....
sebab Bawang Puteh ni slalu
disalahertikan..

Bawang Puteh ni banyak gunanya...
Antaranya...


--



--



--




Boleh guna untuk macam cara...

Ble buat nama, glamer ape...

Boleh menghalaukan cik siput di kebun

Boleh juga protect daripada gigitan nyamuk

Dan juga gigitan VAMPIRE


Walaupun begitu..seringkali dikaitkan dengan
mulut yang muchuk..

So, jangan cuba2 nak lebih2 guna..
Peace-s

2 comments:

hentakbelipat said...

gila panggung! kehkeh..tapi seius xtau plak bayak gune bawang ni ye dak..

ra|nbOw said...

hahahahaha. macam-macam an! XD