Friday, February 18, 2011

Contest anak & ayah serasi bersama

Tengok contest ni tetiba berminat nak join plak....

Contest anak & ayah serasi bersama

Syarat2 dia senang je...saje aku nak join sebab nak tayang gamba yang aku 'edit'
Hehe..

Cantik x? Cantik x....?
*baik kata cantek...!

NAMA ANAK : AZRELL ADRIANSYAH BIN AZMAN
TARIKH LAHIR ANAK: 21 FEBRUARI 2010
NAMA IBU: AUGUSTINA EARLY BINTI HARRY ISKANDAR

Kira dah setaun la tu kan...
sebab lebih muda sehari je dari anak Puan Shila ni...

Aku nak tag sapa aku pun tatau
5 orang tu..
Kang aku pandai2 ajak yang x kawen lagi kang
Ada lak makan 'PANG' plak...
Anyway..aku nak cuba..


*Mintak2 menang la kali ni....FUHHH!!!


9 comments:

mamasuri said...

cantik gambo tu...
semoga berjaya..
ingat nak join gak lah..
hehehe

azzey said...

All the best ye..:)

Nora Shahaira said...

ish..sama la birthday anak kita..

anak akak nora 21 februari juga tapi tahun 2008

Unknown said...

nak jgk!~,.tp takde anak ag,..hehe

Unknown said...

ha..jom..jom..dia kata janji bapak ngan anak....x kisah sapa punya bapa ngan anak...janji bapa ngan anak tu memang truly 'kandung;...

.:hanna radzi:. said...

all da best :)

adie said...

ok lah tu.nnt bleh aa masuk serasi bersama kat astro tu.hehe

Nini D.. said...

sayang!!
Kak Nini dah join :)

tq tau invite..

Luvvvvv said...

aduhhh.. aku xde masa la nak join. nanti la kalo mood dah mari, boleh jugak!